piatok 1. januára 2010

Selena vs Nick , Miley vs Nick , Selena vs Miley


OK, Začíname

1.etapa Miley stretla Nicka a začala s ním chodiť

Takto to popísala Miley: "Bol to deň, keď som stretla svoju prvú lásku. Volám ho princ. Nechcem používať jeho meno, pretože tu nie je dôležité kto to je. Dôležité je ako som sa cítila a čo náš vzťah pre mňa znamená.Tak sme sa stretli. Ja som o ňom nič nevedela. Iba to, že jeho priatelia vraveli, že som krásna. Prišiel za mnou s kamošmi a povedal, Poď s nami.A ja som chcela ísť ďalej a stále a stále iba s ním.

2.etapa Medzi Nickom a Miley to škrípe prichádza rozchod

Vo vzťahu sú nejaké nezrovnalosti a tak sa tento párik rozíde.Miley to komentuje takto: "Princ a ja sme sa rozišli dňa 19. decembra 2007. Najťazší deň v mojom živote. Môj svet sa akoby zrútil. Nemala som chuť ísť vpred, nemala som chuť vstať a vzoprieť sa tomu. Ale vedela som, že mám fanúšikov a musím tu byť vždy pre nich."

A ešte mnoho iného prezradí vo svojej pesničke 7thigns.

3.etapa Nick sa naštve na Miley

Veru,Nick je na Miley nasratý a vykecá sa v jednom rozhovore: "Som na Miley vážne nahnevaný.Povedali sme si, že to nebude nikomu hovoriť a ona zloží pesničku o našom vzťahu ! "

4.etapu Do tohto všetkého sa začína pripletať Selena

Nick sa znovu zaľúbil, tentokrát do Seleny Gomez.Áno, mali spolu pechtle - mechtle a okomentovali to takto:

Selena: " Keď sme tancovali na pomalú pieseň, tak sme sa pobozkali.Povedala som - Na prvom rande sa nebozkávam a on Ja nikdy nehrám podľa pravidiel."

Nick: " Jedna baba mi na rande povedala, že sa na prvom rande nikdy nebozkáva, tak som jej povedal - Ja sa nedržím pravidiel.OOOh bolo to skvelé ! "

5.etapa Selena a Miley sa stávajú nepriateľky

Čo dodať ? Selena povedala: "S Nickom chodím pár mesiacov a mám ho veľmi rada. Pretože ani sama neviem, nejako ma priťahuje.

A Miley Cyrus sa na teba nehnevá?

- Áno hnevá sa, a nechcela som jej to
urobiť. Tínedžerky sú už také a myslím si že je to už vyrovnané......

6.etapa Selene sa začínajú roztvárať oči

Hm...Stará láska nehrdzavie,Nick stále myslí na Miley, čo Selena dokazuje v jej pesničke: "Moja najobľúbenejšia pieseň sa volá I'm Sorry" povedala Sel pre Twist. "Je o chalanovi, do ktorého som sa zaľúbila, ale on sa nikdy nedokázal vzdať svojej ex-priateľky a to bolo naozaj tažké. A ja som sa cítila, akoby som nebola dostatočne dobrá. Takže pieseň je v podstate o tom ako sa ospravedlňujem, že to nefungovalo, pretože ona bola to čo bola. Ale musí vedieť, že spravím hocičo aby bol šťastný a budem sa snažiť byť taká dobrá ako len viem.

7.etapa Miley si medzičasom hľadá nového priateľa

Škandalózne fotky s jedným škaredým chalanom, s druhým chalanom šantila v mori...Takto chcela Miley Nickovi povedať, že pre ňu nie je problém nájsť si náhradu.Ukotvila pri Justinovi (model spodného prádla). Miley si našla náhradu

8.etapa Nick všetko zachraňuje pesničkou Sorry

Aj Nick napísal pieseň s názvom Sorry. Je pre Miley ? Rozhodne.

9.etapa Pretvárky pre médiami

Čo ti už ostáva ? Pretvarovať sa.Miley to teda rozhodne ovláda.A nepochybne aj Selena.A čo Nick s, ktorým Miley minule nahrávala song.V pohode spolu prišli autom blah blah blah...

10.etapa Čo budeš ! Spravme si srandu

Miley s jej naj kamoškou TOTÁLNE zosmiešnili Selenu Gomez a jej naj kamošku Demi Lovatov jednom videu..Video je už trochu staré...Potom sa Miley ževraj "verejne" zaň ospravedlnila.V nejakom starom všiváckom rádiu, ktoré nikto nepočúva....Hrdinka...

Ľahko si ho náješ na youtube.com.Stačí ak napíšeš do vyhľadávača -Miley mocking Selena-

11.etapa SELENA a NICK ROZCHOD !!!

12.etapa SELENA SI NAŠLA NÁHRADU

Už si stihla nájsť aj náhradu.Fešák Taylor Lautner z Twilight jej už dlhšiu dobo robí "garde".Zlatí sú spolu.Krásni.Sladký.Však ? Ktorá z vás by nechcela chodiť s Taylorom ?

Taylor v jednom rozhovore povedal, že Sel je straašne roztomilá babenka...bla bla bla , zrejme aj to bola pohnútka na vzniknutie ich vzťahu.

Ináč chalanko má strašne hrozné meno, pretože sa mi strašne mýli s Taylor Swift :)))

13.etapa Po tom všetkom priateľky ?!

Tak neuveriteľné až je to nemožné ! Po všetkých intrigách,ohováračkách a narážkach sú tieto baby kamarátky ! Ok,priznávam aj mne sa niečo podobné stalo s mojou terajšou najlepšou priateľkou, takže...My baby sme už raz také...:)

Na obrázku je Miley,Demi a Selena.

14.etapa Miley a Justin ROZCHOD

Nie je to potvrdené,ale vraj je to kôli tomi,že Justin žiarlil na Nicka a vyčítal Miley,že sním trávi veľa času.Nie nadarmo sa hovorí - Stará láska nehrdzavie.

15.etapa Miley a Nick opäť spolu

Klebety hovoria o tom,že Miley opustila Justina a vrátila sa späť k Nickovi Jonasovi ! Dôvodom je Justinova žiarlivosť na Nicka,ževraj sa mu nepáčilo koľko času venuje Miley Nickovi.

Miley na nete píše fanúšikom odkazy,že na Nicka sa teší a že ho má rada.

Pravda - stará láska nehrdzavie.

Chudák Justin na nete vypisuje Miley odkazy typu - dal som ti srdce,miloval som ťa ako si mi to mohla urobiť ? Tá Miley je ale mrcha...ale tak nečudujem sa.Preboha veď je to Nick Jonas :)

16.etapa Hrobové ticho

Nevieme nič nové o Miley a Nickovi.Ani nič o Selene a Taylorovi... Sú spolu,nie sú spolu ... ?

17.etapa Zvedavý chlapček zavaril Nickovi

Pred JoBro koncertom sa vyvolený fanúšikovia mohli spýtať Jonasov otázky.Všetko išlo v pohode až sa jeden malý chlapček nespýtal Nicka Jonasa či je stále zaľúbený do SeLeny Gomez.Obecenstvo začalo jasať a Nick povedal len toľko :

"Áno myslím na ňu každý deň.HaHa nie žartoval som.Dobrá otázka."

Nick,strááááášne romantické.

18.etapa TAYLOR A TAYLOR :D IBA natáčajú

Taylor Swift a Taylor Lautner si dali iba "filmovú pusu".Ale aj tak si myslím,že Selena a Taylor L.už zrejme nič neriešia spolu.

Budem všetko sledovať a informovať vás.Love u...



19.etapa Predsa len niečo spolu majú !!!

No a zdá sa, že medzi Taylor a Taylor preskočila iskra a máme tu nový párik.Boli "načapaný" pri ich rande...pusa nepadla...teda aspoň nebola odfotená =D

Žiadne komentáre: