utorok 28. decembra 2010

Žehlené vlasy...


Na začiatku si možno ani neuvedomíte že vlasy trpia,
a raz budete pozerať na polámané vlasy a roztrapkané končeky.

Kvalitný šampon  
najlepšie v lekárni 

Tužidlo
špeciálne prípravky na žehlenie vlasov,
pretože výrobcovia nedoporučujú používať tažké tužidlá na žehlené vlasy.

Ak si ideš kupovať žehličku tak s reguláciou teploty

Tak si môžeš nastaviť  teplotu akú potrebuješ a takú ktora ti vyhovuje. 



www.dainty-mishels.blog.cz

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ja mam zehlicku na vlasy ale ja som ju dostala pod stromcek a je iba na 210 stupnou :( a dostala som aj sampon na poskodene vlasy a take ...

Daska A Daniela povedal(a)...

:) to by som aj ja potrebovala ... mne kupili zehlicku na narodeniny ... ale ked sa ponaahlam a nestihaam dak si to dam na 200 stupnov .. sup sup a je to.. ale je ravda je maam postiepene konceky... Daniela