utorok 4. januára 2011

Shontelle - Impossible = Hudba + Text + Preklad + Free

Hudba


Text

I remember year ago
someone told me I should take
caution when it comes to love
I did , I did

And you were strong and I was not,
my illusin, my mistake
I was careless, I forgot
I did

And now when all is done
there is nothing to say
you have gone and so effor tlessly
you have won
you can go
ahead tell them

Tell them all I know now
shout it from the roof tops
write it on the sky love
all we had is gone now

Tell them I was happy
and my heart is broken
all my scars are open
tell them what I hoped would be

Impossible,impossible,
impossible,impossible

Falling out of love is hard
falling for betrayal is worst
broken trust and broken hearts
I know, I know

Thinking all you need is there
building faith on love in worst
empty promises will wear
I know ( I know)

And know when all is gone
there is nothing to say
and you´re done with embarrassing me
on your own you can go ahead tell them

Tell them all i know now
shout it from the roof tops
write it on the sky love
all we had is gone now

Tell them I was happy
and my heart is broken
all my scars are open
tell them what I hoped would be

Impossible,impossible,
impossible,impossible

Impossible,impossible,
impossible,impossible

oooh Impossible
yeah yeah

I remember year ago
someone told me I should take
caution when it comes to love
I did

Tell them all i know now
shout it from the roof tops
write it on the sky love
all we had is gone now

Tell them I was happy
and my heart is broken
all my scars are open
tell them what I hoped would be

Impossible,impossible,
impossible,impossible

Impossible,impossible,
impossible,impossible

I remember year ago
someone told me I should take
caution when it comes to love
I did
Preklad

Pamätám si pred rokmi

mi niekto povedal,mám byť
opatrná čo sa týka lásky,
bola so, bola som.

Ty si bol odolný a ja nie.
Moja ilúzia, moja chyba,
bola som neopatrná, zabudla som.
Zabudla.

A teraz,keď je všetko vykonané,
už nie je čo povedať.
Ty si odišiel a tak bez námahy
si vyhral,
tak choď, povedz im to.

Povedz im všekto,čo teraz viem.
Vykrič to z vrcholov striech.
Napíš to na oblohu,
všetko, čo sme mali, je teraz preč.

Povedz im,že som bola šťastná
a že moje srdce je zlomené.
Všetky moje jazvy sa otvorili,
Povedz im,že v čo som dúfala,
by bolo neuskutočniteľné,
neuskutočniteľné, neuskutočniteľné,
neuskutočniteľné, neuskutočniteľné.

Odľúbiť sa, je ťažké.
Padnúť za zradu je horšie.
zlomená dôvera a zlomené srdcia,
ja viem, ja viem.

Myslíš,že všetko, čo potrebuješ je tam,
buduješ vieru na láske a slovách,
prázdne sľuby pominú,
ja viem,ja viem.

Teraz,keď všetko je preč,
už nie je čo povedať.
A ak si už skončil so strápňovaním ma,
tak sám možeš ísť napred, povedz im.

Povedz im všekto,čo teraz viem.
Vykrič to z vrcholov striech.
Napíš to na oblohu,
všetko, čo sme mali, je teraz preč.

Povedz im,že som bola šťastná
a že moje srdce je zlomené.
Všetky moje jazvy sa otvorili,
Povedz im,že v čo som dúfala,
by bolo neuskutočniteľné,
neuskutočniteľné, neuskutočniteľné,
neuskutočniteľné, neuskutočniteľné.


Pamätám si pred rokmi
mi niekto povedal,mám byť
opatrná čo sa týka lásky,
bola so, bola som.

Povedz im všekto,čo teraz viem.
Vykrič to z vrcholov striech.
Napíš to na oblohu,
všetko, čo sme mali, je teraz preč.

Povedz im,že som bola šťastná
a že moje srdce je zlomené.
Všetky moje jazvy sa otvorili,
Povedz im,že v čo som dúfala,
by bolo neuskutočniteľné,
neuskutočniteľné, neuskutočniteľné,
neuskutočniteľné, neuskutočniteľné.

Pamätám si pred rokmi
mi niekto povedal,mám byť
opatrná čo sa týka lásky,
bola so, bola som.

       Free

Žiadne komentáre: